Skip to Main content Skip to Navigation
Conference papers

Renouveler les pratiques de mise en débat des pratiques numériques de travail. La méthodologie de l’Éducation Populaire à l’écoute des tensions

Document type :
Conference papers
Complete list of metadata

https://hal-cnam.archives-ouvertes.fr/hal-03295517
Contributor : Maëlle Maltaire Connect in order to contact the contributor
Submitted on : Thursday, July 22, 2021 - 11:02:44 AM
Last modification on : Wednesday, November 17, 2021 - 12:33:09 PM
Long-term archiving on: : Saturday, October 23, 2021 - 6:17:24 PM

File

Actes_EPIQUE_2021(1).pdf
Publisher files allowed on an open archive

Licence


Distributed under a Creative Commons Attribution - NonCommercial - NoDerivatives 4.0 International License

Identifiers

  • HAL Id : hal-03295517, version 1

Citation

Vincent Grosjean, Ophélie Morand, Béatrice Cahour, Marc-Eric Bobillier Chaumon. Renouveler les pratiques de mise en débat des pratiques numériques de travail. La méthodologie de l’Éducation Populaire à l’écoute des tensions. 11e colloque EPIQUE. 10 ans d’ARPEGE et 20 ans d’EPIQUE. Comment la Psychologie Ergonomique et l’Ergonomie contribuent-elles aux évolutions sociétales ?, ARPEGE, Jul 2021, Lille, France. pp.113-120. ⟨hal-03295517⟩

Share

Metrics

Record views

141

Files downloads

43